Referenciák, főbb tevékenységek és feladatkörök az adott ágazatokban

Időtartam Tevékenységek és feladatkörök Ágazat
2002-2003 Tanácsadás/ Projektvezetés
(Új ICT rendszer bevezetése,
Ügyfélkapcsolat, Rendszerintegrátor, Projektmenedzsment, Interim menedzsment)
Kereskedelem
2002-2003 Tanácsadás/ Projektvezetés
(Új ERP rendszer bevezetése,
Ügyfélkapcsolat, Rendszerintegrátor, Projektmenedzsment, Interim menedzsment)
Alapítvány- pénzügy
2003- 2009 Tanácsadás
(Kelet-európai szerviz központ összevonásának és központosításának rendszertervezése,
On-Line és web alapú ügyfélszolgálat működtetésének a kidolgozása)
Kereskedelem
2009- 2012 Tanácsadás/ Projektvezetés
(Rendszer és működés diagnosztika koncepció kialakítása,
Rendszerintegrátor, OD, ICT)
Oktatás
2012- 2013 Tanácsadás
(Város Tagvállalatainak (17 tagvállalat) teljes, összevont informatikájának kialakítása,
TQM, BPR, Interim menedzsment, OD, ICT)
Kormányzat
2013- 2015 Tanácsadás/ Projektvezetés
(Rendszer és működés diagnosztika koncepció kialakítása,
TQM, BPR, Interim menedzsment, OD, ICT)
Építőipar
2015-2016 Tanácsadás/ Projektvezetés
(Rendszer és működés diagnosztika tervek és az új stratégia alapján ICT koncepció kialakítása,
TQM, BPR, Interim menedzsment, OD, ICT, SAP, Hybris- Omnichannel)
Kereskedelem
2015-2016 Tanácsadás
(Jira rendszer és működés diagnosztika tervek kialakítása,
TQM, BPR, Interim menedzsment, OD, ICT, Jira, DSR)
Kormányzat

További projektek melyeket sikeresen végrehajzottunk:

  • Új Workflow rendszerek (ERP, CRM, BI – 14. funkcionális a cég programozói által készített fejlesztésű modul), team kialakítása, folyamatszervezése, fejlesztése, bevezetése,
  • SAP BI bevezetés,
  • SAP funkcionális Upgrade 4.6 –ről 6.0 ra irányítása,
  • SAP logisztika és Workflow rendszer integráció és rendszerterv kialakítása, bevezetés irányítása,
  • SAP rendszerek, ERP, BW, felügyelet központosításának kialakítása,
  • SAP-CIPOS rendszer integráció,
  • Microsoft és SAP, Oracle licenc konszolidáció lebonyolítása,
  • Informatikai biztonság és a szervezeti hatékonyság növelése,
  • Rendszer és működés diagnosztika koncepció kialakítása új szervezetfejlesztési modell bevezetése,
  • Központosított informatika kialakítás. (Kapcsolódó intézmények és projekthelyszínek között),
  • Nyomtató konszolidáció,
  • Mobilszolgáltató váltás lebonyolítás (ajánlatbekérés, kiértékelés, bevezetés),
  • Új logisztikai rendszer bevezetésében tanácsadás,
  • Informatikai teljesítménymutató és mérőszámok kialakítása,
  • Központosított weboldal üzemeltetés fejlesztés,
  • Help Desk és belső kommunikációs rendszer kialakítás és bevezetés,
  • Konferencia lebonyolítása. (Elismerő oklevél informatikai lebonyolításért.),
  • A projektekhez tartozó csapatok irányítása és költségek (büdzsék) tervezése, kialakítása,
  • Konferenciákon való részvétel és képviselet.